Liepos 11-18 d. grupelė moksleivių  Kauno  Kovo 11-osios gimanzijos, kartu su  Kauno  Jono Pauliaus II, Kauno Aleksandro Puškino gimnazijų ir Kauno rajono Lapių pagrindinės mokyklos  mokiniais,  dalyvavo Lietuvos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos finansuojamame teminių vasaros stovyklų projekte „Draugauk. Sportuok. Pažink!“. Stovyklą organizavo VšĮ „Jundos šokių klubas“ trenerės, choreografijos mokytojos Rasa Simanavičienė ir Vilma Skublickaitė.

Stovykla vyko nuostabiame, ežerų apsuptame Daugų miestelyje.

Mokiniai kiekvieną dieną pradėdavo rytiniu bėgimu ir mankšta.  Mokėsi šokti  skirtingų stilių šokius  su SŠK „Junda“ trenerėmis, šokių mokytojomis Vilma Skubickaite ir Rasa Simanavičiene.

Individualiuose, grupiniuose užsiėmimuose, atlikdami  įvairias užduotis, žaisdami žaidimus, kartu su socialine pedagoge Agne Jankauskiene  mokėsi užmegzti ir palaikyti gražius santykius,  atpažinti emocijas, įveikti stresą, atsipalaiduoti.

Kartu su Vilniaus universiteto absolventu, geografu, Lietuvos nacionalinio muziejaus edukatoriumi Danieliumi Jurčiukoniu stovyklos dalyviai mokėsi žemėlapiuose pažinti mus supančią aplinką, tyrinėjo Daugų krašto ežerus ir patys kūrė Daugų stovyklos žemėlapį. Vyko į ekspedicijas į gamtą, kurių metu pažino ir rinko augalų pavyzdžius iš miško, pamiškės, pievų,  sudarė augalų rinkinį – herbariumą.

Įdomi ir įkvepianti patirtis, skatinanti kūrybinį ir komandinį darbą vyko kartu su Vytauto Didžiojo universiteto kūrybinių industrijų absolvente Ugne Šlaičiūnaite. Stovyklos dalyviai kūrė trumpametražius gamtos dokumentikos filmukus, mokėsi filmavimo ir montažo paslapčių, palietė gamtos grožio ir ekologijos temas.

Eksperimentinėse  mados kūrybinėse dirbtuvėse kartu su Vilniaus dailės akademijos mados dizaino absolvente Ieva Šlaičiūnaite stovyklautojai nėrė į pažintį su nekonvencinėmis medžiagomis, susipažino su siluetų įvairove, būrėsi į komandas ir  pasitelkę vaizduotę įgyvendino neįprastas, įdomias užduotis.

Stovykloje  laisvalaikio pramogos – juoko, azarto, puikios nuotaikos užtaisas! – susipažinimo vakaras, improvizacijų vakaras, viktorina, proto mūšis, estafetės su balionais, orientaciniai žaidimai…

„Rašant projektą, organizuojant ir vykdant stovyklą labiausiai norėjau, kad mokiniai po sunkių nuotolinio mokslo metų atsigautų, sustiprėtų fiziškai ir psichologiškai, įvairiose ugdomosiose veiklose bendrautų, gilintų savo  žinias, gebėjimus ir po stovyklos linksmi grįžtų į namus.“  –  Vilma Skublickaitė.

   

   

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *